Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Livesearch
spaceKey@self
additionalpage excerpt
placeholderSøk i brukerdokumentasjon

feed®

feed® er et PIM verktøy under kontinuerlig utvikling fra Integrasjonssystemer AS (iSYS).

Hvis du ikke har det tilgjengelig allerede så ta kontakt med salg@isys.no eller vår Salgs- og Markedsjef Petter. Se info til høyre


Hvis dere allerede har feed® tilgjengelig så ta kontakt med feed®-ansvarlig i din bedrift for å få informasjon om adresse (URL) til verktøyet og eventuelt få opprettet en bruker.

Ditt brukernavn er din e-postadresse. Det er viktig at denne er korrekt ettersom bruker må bekrefte denne via link i en e-post tilsendt til angitt adresse for å opprette et personlig passord.
Man må også ha tilgang til denne e-posten for å kunne resette sitt passord hvis man skulle glemme det, typisk etter 3 uker med pararplydrinker på en eksotisk strand...


Så... Hva er et PIM verktøy? Vel PIM står for "Product Information Management", eller vedlikehold av produktinformasjon på godt norsk...


feed® er en nettbasert løsning for akkurat dette formålet, å gjøre det enkelt og effektivt å samle og vedlikeholde all deres produktinformasjon på ett sted.
Noe informasjon hører naturlig hjemme i deres ERP-system, noe eies kanskje av et WMS-system, men uansett er det viktig å samle og ha, en felles sannhet om sine produkter på ett og samme sted.

Med feed® kan du:

  • Opprette, konfigurere og vedlikeholde produktinformasjon via et moderne og intuitiv web grensesnitt  - feed® portalen
  • Vedlikeholde media som bilder, brukerdokumentasjon, bruksanvisninger, sertifikater eller FDV dokumenter
  • Sette opp egendefinerte relasjoner og knytte sammen produkter med disse
  • Bygge strukturer for organisering eller eksporter
  • Importere eller eksportere produktinformasjon via Excel
  • Konfigurere og tilpasse informasjonsbehovet til deres behov med egendefinerte stamdata og produktmaler via feed® produkttyper
  • Helautomatisere integrasjoner til og fra tredjepartssystemer via import og eksport API for både produkter, stamdata og media.
  • ETIM-modul som effektivt lar deg registrere og vedlikeholde dine ETIM-data, også med full API støtte
  • Bygge katalogstrukturer og lage PDF for printkatalog med skreddersydde katalogmaler 
  • Sette opp integrasjoner mot WooCommerce via egen WooCommerce-modul i feed®
  • +++
 


Tip

Here are some tips to get you started. You can edit this page to see how it works!

1. Create a page

  • Click "Create" and select "Blank Page" to create your first page.
  • New pages are created as children of the page you are currently viewing.

2. Add to your page

  • Click "Edit" to enter the Confluence editor and use the page layouts feature to structure your content using sections and columns.
  • Use headings to format your text and drag and drop images into your page to provide visual interest.
  • Click "Insert" and select "Other Macros" to add macros for navigation, special formatting and other media.
Panel

On this page:

Table of Contents

3. Organize your pages

Here are some tips for organizing your content.

  • Change the page order

The sidebar on the left displays your pages in a hierarchy. If you have Space Administrator permissions you can click "Space Tools" > "Reorder Pages" to move pages around.

  • Add labels

Labels help keep pages organized and make it easier for you to find the information you need. Click "Labels" at the bottom of a page to add or edit. The "Related pages" section on this page uses labels too!

  • Make templates

Standardise and speed up the page creation process with templates. You can create and format a template with page layouts, standard headings and instructional text for hints and guidelines. Check out our sample page on "Making a template"

Related pages

Content by LabelshowLabelsfalsespacesFBsorttitleshowSpacefalsetypepagelabelsdocumentation-space-sample